Ferie er et relativt dansk / europæisk fænomen - der burde være udenlandske gæster.
Jeg har ikke haft Vestas i en længere periode solgte dyrere end den er p.t.
jo det er muligt men vi har da kunnet mærke den senere tids afmatning. Bare kig på mærsk kurserne. de er ikke helt oppe at ringe
dit halmstrå er altså at p.g.a. ferie er der ingen/få der har opdaget Vestas potentiale ?
i maj solgte jeg mine vestas til 321 da alt ramlede - siden har jeg bare ventet. at de skulle helt ned i 242 havde jeg dog ikke ventet
jeg er uforstående overfor vestas manglende potentiale pt
de handles jo hver dag i stor volumen så det er underligt
har du et bud på hvorfor?
Vestas er en af de mest eksponerede aktier med stort volumen - jeg ville ikke satse på at den er overset /ferieramt.
Mit bud er at der er mangel på tillid til marginalerne og det langsigtede salg
jamen så må der vel også gå hul på bylden snart eller hvad?
Vindmøller er afhængige af offentlige tilskud, det tørrer måske lidt ind - som set i Spanien og Italien.
Obama er heller ikke kommet igennem med sin klimalov.
Åbningen til US må da opfattes som starten på noget langvarigt
også eller netop fordi det involverer amerikansk arbejdskraft
markedsværdien af Vestas er 59 milliarder
hvor stort et overskud forventer du af en investering på 59 milliarder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind