Aktiesnakken — Juli 2010
-
Jeg har været igennem denne mølle én gang før med et unoteret biotech selskab. Ting tager tid. Og gerne meget længere end man regner med
-
tja, vi bliver nok aldrig helt enige.. jeg tror dog på potentialet , dog ikke 175test i 2011, men 2015, og bar e vi får
-
vished for at testen er penge værd..
-
pt. handles aktien jo som om at den intet er værd
-
fill de 175 mio test skal vi se som et reoretisk maximum. Det svare til at sige der er 9 mio Alzherimers patienter. Men intet stof vil få
-
hele makredet. Mange patietnere vil ikke blive behandlet og andre vil blive behandlet med andre stoffer
-
Sådan er det også her.
-
Hvis aktien blev handlet som om ngal intet er værd så var kursen under 2
-
cs hvad er en god nyhed for dig? Altså det der skal få den i 20 med et hug?
-
ja hvis de kan få et upfront beløb på et 2-cifret mio beløb så er emissions spøgelsets helt sikkert væk.
-
Jeg tror bare det er svært at lave sådan en aftle så længe de kun har likvider til ca 6 mdr drift.
-
en potentielt partner vil da blot forsøge af forhale tiden for at gøre biop møre til at indgå en dårligere aftale
-
det er i hvert fald drejebogen på en forhandling mellem en stor og en lille partner
-
der kommer ingen stor aftale i denne uge. Sådan aftgler tager tid at lave og skal godkendes i flere lag. Men de vil helt sikekrt opnå en
-
masse nye gode kontakter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind