Det der sætter prisen er tiltroen til at der er opbakning fra - især - de større aktionærer til at der tegnes minimum for kravet fra
Finansiel Stabilitet. Mangler den tillid - f.eks. ved at der ikke er en udtalelse fra Ree så drøner kursen i bund.
netop - personlig tror jeg den opbakning er tilstede
Jeg er temmelig overbevist om at vi vil se et salgspres imorgen - men ikke istand til at sige hvor slemt det bliver
Mange der ikke kan - eller vil - bakke en emission op vil ud - næppe ret mange vil ind.
hvad er tegningsretterne reelt værd tror du?
Skal jeg røre AMA skal det være i bfornindelse med selve emissione - måske bliver der overskydende/gratis tegningsretter.
Tegningsretter kan ikke handles foreløbigt - ingen anelse om evt. pris
så du siger faktisk at de ikke er meget værd?
Jeg mener ikke det har nogen relevans at diskutere prisen på tegningsretterne på nuværende tidspunkt
eg mener bare at de må udgøre en eller anden værdi - hvis høj nok, er det jo dumt at sælge i panik
Du kan foreløbig ikke handle tegningsretter - kun selve aktien
klart - men sælger jeg aktien ryger tegningsretterne vel også - ikke?
Hvis emissionen mislykkes så er AMA færdig - så ville du have været glad for 10,- kr. pr. aktie imorgen
Hvis jeg husker rigtigt skal de bruge 750M. Hvis halvdelen af udbuddet er tegnet så rækker det til at FS låner dem pengene.
der er mange jokere i kulissen som jeg ser det
Vi skal ikke bruge jokere, vi skal bruge essere - med mange penge.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind