det gør jeg nu heller ikke
måske det er mere sikkert at sætte sit guld i genmab og vestas og lidt mindre i biop og topo og den slags
50% i biop vil mange betegne som direkte vildt...
f... udbyttet..sælg lortet hvis de rammer 50
men de rammer jo ikke 50 overnight.. uanset nyhedens format
hva nu hvis de flopper? så gør det avs på din PF ?
ikke at jeg tror de flopper men det er da en mulighed man skal ha i betragtnig
nogen ville nok nævne ordet spredning?
selv synes jeg at aktier som genmab og vestas ser ud til at skylde lidt på kursen
jeg gør det samme selv..satser på bioporto med en alt for stor del af min PF
jeg har siddet her hver dag siden november og opdateret deres hjemmeside 1 million gange uden held og set kursen falde til det halve
altså..hvis du er parat til at tabe alt og bare sige pyt..lidt ligesom jeg er..så er det bare at satse på bioporto
jeg har nok stadig 90% af min tro tilbage..de sidste 10 % er blevet til en slags vantro over at de ikke leverer aftaler
jeg kom ind lige efter de fik patentet og troede vi skulle videre op nu..godaw mand økseskaft
Greentech energy Systems : mig en gåde at den handles til 35-40 % af indre værdi
Er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg kan se hvad der er skrevet tidligere i dag på chatten.
Jeg er gået ind på historikken
det kan jeg heller ikke få til at virke
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind