Aktiesnakken — Juli 2010
-
der er meget få der har gennemskuet strategiskiftet sidste år, og hvad det indebar for de løfter de kom med før ideen opstod
-
straffen kommer med det samme man ikke præsterer for sine aktionærer
-
det håber jeg sandelig også at jeg har, hvis jeg var 100% sikker, havde jeg sagt køb:-)
-
jeg mangler at købe en lille slat, det regner jeg med at jeg gør i næste uge
-
tja, sidste stigning til 12 var da CCH frafaldte søgsmålet om EU patent, der steg aktien ganske betragteligt
-
men når det ikke lbiver fulgt op af flere gode nyheder, så sker det vi ser nu
-
købes for?
-
jo, og hvad mente du så?
-
he he, ja... 5.7
-
hvis ikke snart der sker noget, så fortsætter den med at sive indtil regnskab, og så bliver der sat tryk på, enten op eller ned
-
kommer der en leveringsaftale på 1 million test, så er der hurtigt en omsætning på 75-100Mio, kontra sidste års omsætning på 12 mio
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind