Aktiesnakken — Juli 2010
-
i historikken? det kommer den til at kunne, men det er noget der ikke er fulgt med over
-
det tror jeg godt vi kan finde en løsning på
-
Hvor finder man videoteket?
-
det ligger inde på debatten hvor hver branche og tema har sit eget videotek
-
under finans ligger en masse goodies
-
under makro ligger paul krugmann
-
under sundhed et helt yale kursus om biotek!
-
Okay super.. Min der har msiforstået, troede der var et samlet for alle videoer der var lagt op... Men den her måde gør det nok mere
-
overskueligt
-
jeg tror også vi laver det andet du taler om
-
Godt nok nogle halv lange videoer...
-
Det er da seriøs selvstudie..
-
ja det er så fedt!!!
-
og der er om diversifikation og alt muligt, måske slipper AKA for at lave aktieskole?

-
simpelthen 26 x foredrag om finans! Kan man få en federe måde at tilbringe dagene på?
-
Den melder ved en del børsmeddelser, når man klikker ind på dem..
-
melder fejl?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind