Aktiesnakken — Juli 2010
-
jeg er slet ikke nervøs for din fremtid
-
200 kr i et nordnet depot http://www.proinvestor.com/medlem/plus
-
fill du skal møde min familie

-
har kun lige set toppen, skulle bare lige ha et peek inden godnattid
-
der er mange der ikke har adgang endnu
-
håber ikke jeg skal præsenteres som ny svigersøn
-
hahaha nej det gør jeg sku heller ikke
-
tror heller ikke succesraten er så stor hos dem der følger en drøm, uanset omkostninger, så ikke så mærkeligt hvis de er skeptiske
-
jeg vil ha sådan et plus tegn der, det ser lækkert ud
-
ja der har en vis klasse det plus tegn
-
hvad er det bedste ved version 3 aka?
-
kan godt lide server opdateringen, i har fået en væsentligt hurtigere server
-
generelt er det blevet stærkere på nyheder og netværk og så kan man handle direkte herinde hvis man har nordnet og plusset
-
ja vi har flyttet tilbage til danmark fra us. Jeg kan godt sige at drengene har kæmpet hårdt hele ugen
-
jeg synes vi kan bygge fra denne platform. Den har de grundlæggende koncepter
-
Aka, jeg havde/har en kanon ide til hjemmeside projekt, vi arbejdede 3 programmører, 1 designer, 1 revisor og mig som investor/idemand
-
det er det nye team der viser sin kunnen her
-
vi knoklede i 1 år, og brugte al fritid, og opgav efter 1 år ca, fordi jeg kunne se at vi kom til at mangle penge for at gøre det færdigt, j
-
jeg ved de har knoklet
-
PI er de eneste der siden 1996 har kunnet true EI. Indenfor et halvt år melder vi os for alvor ind i kampen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind