Aktiesnakken — Juli 2010
-
det er 10 måneders arbejde der blev rullet ud idag og over de næste 2 uger.
-
ja, det er længe siden,
-
6 måneder vil jeg tro
-
har aldrig checket om jeg fik realtime osv, -købte kun fordi jeg brugte forum
-
og der står under min profil at jeg er en erfaren investor, det vil jeg gerne ha slettet
-
hvis det er en trøst står der også at jeg er erfaren -
det ser faktisk rigtig godt ud, og ligner noget der er let at vænne sig til.. -
men irriterer mig d lidt at jeg i al den tid jeg troede jeg støttede PI ikke har fået kredit for det:-)
-
jeg ved du har støttet. Er det ikke nok. Du burde da klart købe plus og få nogle billetter etc.
-
jeg HAR købt plus
-
for laaaaaang tid side, 6 måneder vil jeg tro
-
betalte et ublu beløb via paypal
-
plus er ikke realtid

-
plus= 200 nordnet aktier + 2 billetter + realtid
-
hvad sørensen fik jeg så ud af det
-
hvad synes du ellers om det? troede du jeg sad og drak zinfandel hele tiden?
-
200 nordnet aktier??

-
kan du se tegningen til noget større her?
-
jeg er slet ikke nervøs for din fremtid
-
200 kr i et nordnet depot http://www.proinvestor.com/medlem/plus
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind