Aktiesnakken — Juli 2010
-
ALPCO fortalte jo Druen at de forventede at bidrage med omsætningen med ca. 1-3 millioner $ om året
-
jeg tror ikke det er utænkeligt at Roche er produktions partneren, har dog ikke fået undersøgt hvad Roche har at gøre med Abbott og Inverne
-
der mangler det at investorerne finder ud af at testen er penge værd, og bioporto har kræfter til at sælge den
-
-
så en levringsaftale, og roche som partner, så rykker vi
-
jeg har en fornemmelse af at der er en ret massiv efterspørgsel på NGAL testen.
-
det er ufattelit så mange studier og konklusioner der siger det samme, og BioPorto er de eneste der har en test klar
-
knoxville, har du læst det studie jeg linkede før i debatten?
-
hov Kim, det har jeg slet ikke overvejet at jeg skulle ha checket
-
-
købsinteressen er der, det vi ljeg garantere, men hvis du kan købe aktien for 5 kr istedetfor 6...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind