Aktiesnakken — Juli 2010
-
det er jo første gang de skriver at de har kuglepen og direktør med på messe, for at indgå aftaler
-
he he, det tror jeg da nok det vil være, det beviser jo at testen er penge værd
-
det er jo en messe med ca. 20.000 besøgende, af akkurat den slags der skal arbejde med testen
-
hvis man har en leveringsaftale, bør man så ikke kunne belåne den, som sikkerhed
-
min tanke er bare at en leveringsaftale er vejen udenom en emission, hvis det skulle komme dertil
-
og så en sur smiley.... jeg tror heller ikke på det, men det er som om markedet forventer det
-
men vi har endnu ikke fundet ud af hvad det var Thea gerne ville fortælle os... jeg tror der er ting i godteposen
-
Kim, har du læst det studie jeg linkede til? http://content.karger.com/produktedb/produkte.asp?typ=pdf&file=000227785
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind