Aktiesnakken — Juli 2010
-
men som jeg hører witty, så vil de går head to head vejen som strategi i US
-
det kiksede jo egentligt ikke. Det var stadig 30% der levede længere, det var bare ikke statistisk significant
-
det er bare om at komme igang. Nu er vi vel også snart ved at kunne få hul på firstline forsøgene
-
altså der er intet der tyder på at arzerra ikke kan gå i præcis alle de indikationer som ritux er i. Intet
-
jeg synes bare h2h er så farligt. De eneste der har noget at miste det er os. Men det skal sku til. Så yep lad os komme i sving
-
vi må bare håbe, at der ikke er noget, der kommer og overhaler indenom inden
-
alt er jo 5-7 år fra. Jeg tror vi får 5-7 år med mega indtjening
-
vi burde sætte os lidt ind i hvornår den næste indikation kan være på markedet for jeg ved det faktisk ikke
-
hvornår kan vi være i CLL 1st line? og i NHL?
-
RA og MS ligger vel egentligt først efter 2013
-
måske har jeg glemt det. Solsen må på banen.
-
jeg er også lidt blank - fase III er igang
-
jeg har analyserne inde på kontoret og kan ikke huske hvornår de enkelte indikationer er kørt ind
-
men der må være en mulighed allerede i 2011
-
fase 3 nhl 1 st line er vel være klar i 2011
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind