Aktiesnakken — Juli 2010
-
effekten af så stor en ordre kommer ikke på en gang
-
den er bare med til at stabilisere kursen, og vende trenden
-
vi er aftenhandlere her i chatten efter kl 17 fill

-
det var faneme en flot ordre
-
2aka - kan ik være mere enig.. Der viser chatten en f sine styrker
-
det var da en super ordre, og 4% stigning for den største ordre i historien.... der går ikke lang tid før den er i 400 igen
-
når der ikke er selskabsspecifikke nyheder vil det være den generelle trend være styrende, men i øjeblikket går det op og ned op og ned. S&P
-
er nu tilbage i 1091
-
kan desværre ikke handle om aftenen længere, flyttede mit depot til nn
-
fill jeg vil meget hellere have at du bliver Vestas Vidne
-
ha ha ha ha ho ho hi hi...
-
just you wait and see
-
jeg skal leve af dividende betalinger fra bioporto
-
alle er jo på ferie aktien. Der er ingen bedre spinmeister end asger
-
har de ikke lige leveret en røvfuld vacciner
-
nå, sov godt, vil op og se film
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind