Aktiesnakken — Juli 2010
-
det er jeg bestemt heller ikke, men man er vel nøgtern analytiker

-
isoleret set er Jobs vel ikke den helt store teknologiske fornyer - jeg ser ham mere som revolutionerende indenfor nye anvendelser af tekno
-
logien. Som sådan har han ikke fundet på noget nyt på den tekniske front.
-
Åhh Varnæs, din udeblivelser på havnen skinner nu tydeligt igennem. Har du 2 uger så har jeg historierne til dig
-
-
manden kan jo ikke engang lave en telefon, der kan holde signal. Det er der ikke meget teknologisk lederksab over
-
Den er til grin, den udtalelse
-
den selvsamme ledelse som har formøblet alle pengene ved sidste emission og nu har drevet firma mod konkurs med valutaspekulation
-
ja risikoen er overhængende for at aktionærerne slipper af med de kompetente verdensmænd. Købmænd af guds nåde. Vor Jobs bevares
-
ja det forklarer jo alt
-
mon ikke det i hele taget er samfundets skyld når det kommer til stykket
-
aka, her kan man så selv finde ud af hvor brændstrup/NE Nielsen passer ind
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind