Aktiesnakken — Juli 2010
-
det må de vel ikke vel jv? (bp 1 eller 2)
-
men hvor der er vilje er der vej... så det kunne vel have ladet sig gøre på en elelr anden måde
-
absolut - var det ikke Steve Jobs, der fik usd 1 i løn, da han kom tilbage til kriseramte apple?
-
det er lidt et andet signal at sende til aktionærer, ansatte og markedet
-
jo men han har også sjæl!
-
og nos....
-
hahaha - du er dejligt unuanceret, når det kommer til Apple!
-
"Bjerg hvad bjerges kan - vi synker alligevel!!!"
-
Haha
-
steve jobs er for teknologi hvad Jesus var for næstekærlighed
-
utroligt i øvrigt banker kan få problemer med det renteniveau
vi har -
soft core pornographer?
-
et instrument for feudale fyrster til total
undertrykkelse af de uoplyste masser? -
man kan da heller ikke dele sin begejstring nogen steder -
jeg havde ikke troet, at du var en born again christian...
-
det er jeg bestemt heller ikke, men man er vel nøgtern analytiker

-
isoleret set er Jobs vel ikke den helt store teknologiske fornyer - jeg ser ham mere som revolutionerende indenfor nye anvendelser af tekno
-
logien. Som sådan har han ikke fundet på noget nyt på den tekniske front.
-
Åhh Varnæs, din udeblivelser på havnen skinner nu tydeligt igennem. Har du 2 uger så har jeg historierne til dig
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind