Aktiesnakken — Juli 2010
-
skapital...... endvidere er denne her vel også lidt interessant: Godkendelse fra Finanstilsynet af, at en enkelt aktionær forventeligt
k -
kan få lov til at eje mere end 1/3 af bankens aktier i forbindelse
med en kapitaludvidelse, uden at være forpligtet til at afgive
indløsni -
ngstilbud.
-
Så er dt spændende så om det er for at have muligheden, eller om de allerede har fundet en køber.
-
Men tror mest på det første.
-
Bliver størstedelen af de 750mio aktiekapital (som banken indikerer) snakker vi altså 1:1 udvanding ved kurs 18....
-
og selvsagt endnu mere hvis der også skal være en betydelig rabat i en fortegningsemission
-
der er iøvrigt et pænt afsnit om hvad banken forventer i 2014.... det kan man så tage med i sine overvejelser i en evt. investering
-
En reduktion af balancen fra ca. 32 mia. ultimo 2009 ? blandt andet
via en rolig afvikling af en række store ejendomsengagementer til
ca -
22 mia. kr. over perioden.
-
"rolig afvikling" - bob bob
-
Direktør i kriseramte Amagerbanken fik lønforhøjelse i første halvdel af 2010. Han hævede godt 3,2 millioner i løn i årets første seks md.
-
det havde måske klædt ham at tage aflønningen i en eller anden form for aktieløn...
-
det går for godt i PI til at jeg har fået lønforhøjelse kan jeg forstå
-
dele risikoen med aktionærerne og alt det der....
-
Ja helt enig. Den er korrupt den bank..
-
det må de vel ikke vel jv? (bp 1 eller 2)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind