Aktiesnakken — Juli 2010
-
-
det er da positivt at AMA endelig melder ud at de har lidt problemer, nu mangler vi bare at bestyrelsen også går.
-
-
så er formandens beretning kommet på skrift
-
-
På den baggrund arbejder vi i bankens ledelse med at kunne lave
en kapitaltilførsel til banken, primært baseret på en aktieemission
men ef -
men efter nærmere vurdering eventuelt også udstedelse af kapitalbeviser
og konvertible kapitalbeviser, der vil være en del af bankens
basi -
skapital...... endvidere er denne her vel også lidt interessant: Godkendelse fra Finanstilsynet af, at en enkelt aktionær forventeligt
k -
kan få lov til at eje mere end 1/3 af bankens aktier i forbindelse
med en kapitaludvidelse, uden at være forpligtet til at afgive
indløsni -
ngstilbud.
-
Så er dt spændende så om det er for at have muligheden, eller om de allerede har fundet en køber.
-
Men tror mest på det første.
-
Bliver størstedelen af de 750mio aktiekapital (som banken indikerer) snakker vi altså 1:1 udvanding ved kurs 18....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind