Ja det lyder sådan
Jeg har ihvertfald fundet ud af at der er mange dygtige og kreaktive folk i udlandet - og at vi står overfor en stor udfordring i forhold
til hvordan vi sikre at alle danskere fortsat kan have et godt socialt sikkerhedsnet.
Men det er sjovt - og jeg er meget glad for de russiske medarbejdere. De er simpelthen så dygtige og gode folk.
hvordan er lønningerne derovre i forhold til her?
Sidste gang jeg var ude og spise med dem var vi 13 mennesker. Vi drak 2 flasker vin i alt!
Der er bland veluddannede i rusland virkeligt dårlig stil at drikke sig fuld.
Jeg vil tro prisen er omkring 50% af herhjemme inkl. alt.
Troede faktisk at lønningerne i de store byer var som her
Nej. Ikke endnu. Men det kommer sikkert.
jeg var i moskva og se ishockey vm for et par år siden. Vanvittigt prisniveau i den by
Ja, men Skt. Petersborg og Moskva er meget forskellige prismæssigt.
Dog er SPB kommen godt med på ejendomsmarkedet. Koster cirka det samme som gode kvarterer i New York
Røg i byen med nogle ledere fra Rusland-tjekkiet mv. De kan dælme drikke vodka...
Jeg tror der er stor forskel på universitetsmiljøet i Rusland og på forretningsverden.
Vores virksomhed er placeret på et Universitet - med alle de sikkerheder go goder det medfører.
ja tror faktisk også at det er et ret splittet land
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind