ja. Men det er det. FDA har jo godkendt det - selv om alle procedurer er strammet meget op.
Og EU for den sags skyld.
UK har så sagt noget om at de ikke kan se det er bedre end et eksisterende stof som jeg frostår det.
Jo FDA har givet en betinget godkendelse i CLL refrac, men det alene gør det ikke. Arzerra skal lykkes bredere
Men, det er jo det som er spændende ved at være biotek investor og derfor vi risikerer at blive rige eller fattige
Under alle omstændiheder kan man jo glæde sig over at investere i noget som er godt for andre menesker.
F.eks. de 300 danske patienter som får glæde af det hvert år
Bedre end at købe BP aktier
Jeg vil ikke hykle nogen speciel interesse der. I am in it for the money
Jeg var monster interesseret i BP da den røg under 30
Det er jeg også. Men hvad - det glæder mig alligevel at se at nogle faktisk bruger produktet og det giver dem et bdre liv.
Men handlede ikke, da jeg synes handelsomkostningerne var for høje
Jeg ved ikke hvor BP ender.
folk er jo også glade for at drikke Tuborg, men jeg køber kun Carlsberg aktier hvis jeg kan tjene på det
BP kan gå meget langt ned som jeg ser det. Ingen kender de amerikanske advokater og hvad de kan finde på af søgsmål.
Mon ikke den bliver afgjort på regeringsniveau?
Jeg har faktisk overvejet at købe tivoli aktier - bare for at være medejer.
Genmab er tivoli nok for mig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind