Aktiesnakken — Juli 2010
-
ja jeg var ved at få ørene i maskinen hos jer allesammen, bioportos vidner!
-
købte 1000 aktier, så mon ikke det går
-
BioPortos vidner, ha ha... nogen der vi ltegne abonnement på lægetårnet?
-
der er ingen der forstår potentialet i BioPorto.... suuk
-
måske vejen frem var at stemme dørklokker, få fat i en bande små teenagepiger, der kunne dele Lægetårnet ud
-
hahaha

-
jeg synes det vigtigste er at man ikke mister humøret i takt med at man mister penge. Det er en kunst
-
men jeg har jo tabt så mange penge på genmab at det eneste, eneste forsvar jeg har er at jeg selv har tjent dem
-
Lady gaga kører på replay hernede
-
så det håber jeg at jeg kan gøre igen
-
det kan du også min ven... hvad siger du til at få besøg at et par teenagepiger iaften??
-
RED: Lady Gaga/Pokerface
-
glem det cut off patent..
-
tænk på at alle der bliver indlagt på et sygehus skal ha stillet en diagnose, tilfældende af nyresyge eksploderer
-
5-7 % af alle indlagte, og Seruk Kreatinin testen bliver foretaget som standard test på alle, selvom NGAL er dyrere, er det billigere i den
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind