Aktiesnakken — Juli 2010
-
så ikke lige dit spørgsmål CS, jeg mener at Q2 d. 26 August bliver særdeles interessant, og meget kan ske i mellemtiden
-
det er første gang jeg hører en melding fra bioporto, som den der kom d. 6 juli
-
så måske hører vi lidt om interessen d. 27-29juli kort efter
-
runski, det er fordi der er dem der kender casen, og dem der ikke gør
-
jeg tror på at der stadig er en buffer, når de rykker fra medio til primo 2010, så skal du ikke bilde mig ind at de fuldstændig fjerner buff
-
fjerner bufferen, derfor er jeg ret sikker på at vi ser lanceringen i 2010, og de første betalinger
-
der er intet at være usikker på, testen er færdig, og der er efterspørgsel. det er kun et spørgsmål om tid,
-
der er ingen på den anden kanal der ved hvad de snakker om
-
hvis NGAL kan erstatte serum testen, så er 175 mio test sikkert korrekt, hvis vi så bare starter med EU, og sælger 10 mio test det første år
-
(2011)
-
opskaleringen er færdig i Q3, og i nyhedsbrevet skriver de at testen kan sælges når opskaleringen er færdig
-
og de skriver at CE godkendelsen er færdig stort set samme tid som opskaleringen, ergo, salg i EU i 2010
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind