Aktiesnakken — Juli 2010
-
Milestones betyder mindre i det regnestykket, men du har ret med ra royalties. Lehmann havde kursmål 1100 engang
-
Jeg tror godt jeg kan regne den hjem i 500
-
i tidernes morgen var det vel på AU at den helt store "kasse" lå..... fordi de markeder er så store?
-
Arzerra alein
-
og hvis royaltyen der er halveret må det betyde en del på upsiden.....
-
altså upsiden i blue sky fra 400 og op eller noget i den stil.
-
var royalty på au samme som onkologi? ved vi noget om det?
-
400 svarer til 20 mia kroner i et stof der kan omsætte for 40 mia med 20% royalty så er den tjent ind på 3år!
-
Ja det var det samme
-
Men nu ved jeg godt vi er i blue sky. Men himlen er blå her!
-
Det er aldrig for tidligt at være munter
-
RA er ca. 15% af rituximabs sales
-
Ja mener omsætningen i 2008 var 800 musd
-
lige over 6mia CHF total rituximab/mabthera
i 2009... ca. 900 CHF på RA -
Det er fede tal i sommer varmen
-
det er vist kun thomas bo larsen der kan se fodbold udenfor i solen
-
så er jeg også tilbe
-
tilbage
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind