Aktiesnakken — Juli 2010
-
den bedamustine milestones er det den fra q4 der er strid om eller hvad?
-
Den store forskel mellem analytikerne og regnestykket er vel de 85 på arzerra?
-
eller hvad blev der af den?
-
Det kan jeg ikke huske om der var strid men på cc sagde jan at den ville blive betalt in full
-
ja det må det være jv..... farlig frank mener jo eks. kun at arzerra er 21kr værd
-
25* sorry...
-
Vi har 3 akser af uenighed. Arzerra, cash/fabrik, samt omkostningsreduktionen som følge af aftalen
-
det er vel rundt regnet en mia for et stof hvor genmab vel reelt set må være meget tæt på at være cash positiv på efter det omk.cap
-
Nårvi dykker ned idetaljen så har de mest pessimistiske afskrevet alle indikation til 10% sågar cll first Line. Gør du ikke det så lander man alene ved at sætte cll
-
Ved at sætte cll 1st Line på 90% på 85. Det har Nordea gjort
-
Husk på at det regnestykke som værdisatte arzerra til650 kr. Per aktie stadig er validt!
-
ah??? vel ikke hvis royalty på AU er beskåret/halveret måske?
-
Milestones betyder mindre i det regnestykket, men du har ret med ra royalties. Lehmann havde kursmål 1100 engang
-
Jeg tror godt jeg kan regne den hjem i 500
-
i tidernes morgen var det vel på AU at den helt store "kasse" lå..... fordi de markeder er så store?
-
Arzerra alein
-
og hvis royaltyen der er halveret må det betyde en del på upsiden.....
-
altså upsiden i blue sky fra 400 og op eller noget i den stil.
-
var royalty på au samme som onkologi? ved vi noget om det?
-
400 svarer til 20 mia kroner i et stof der kan omsætte for 40 mia med 20% royalty så er den tjent ind på 3år!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind