Aktiesnakken — Juli 2010
-
sidder lige og kigger
-
mangler der ikke et par headings i det øverste?
-
billederne er byttet om, men i pdf´en stå det rigtit
-
åbner straks den. Jeg blev lige forvirret et øjeblik
-
du skal begynde med det billed der hedder guidance
-
og nu ser jeg det i et helt andet og klart lys
-
jeg tager jer med ned i haven
-
det ser jo tillokkende ud - men lige nu tror markedet (analytikerne) jo ikke på andet end nettoværdi af aktiver, hvor pipeline og stoffer på
-
markedet bliver sat til 0 - eller derunder
-
Det er ikke et kursmål det er bare fair value. Jeg tror på petes version
-
Nordea har 85 kroner på arzerra
-
Men det ER en gamechanger det her og det er ikke polemisk propaganda eller hype
-
jeg er helt på linie med dig. Det tager blot lang tid at ændre bias hos analytikerne
-
men pilen peger en anden vej nu!
-
Helt enig
-
Derfor får de et chok d. 17 august hvis det ligner det regneark
-
Det regnskab bliver en major trigger
-
den bedamustine milestones er det den fra q4 der er strid om eller hvad?
-
Den store forskel mellem analytikerne og regnestykket er vel de 85 på arzerra?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind