Aktiesnakken — Juli 2010
-
solsenitsyn....gid det var mandag
-
tak solsen.... det ser spændende ud
-
er du tosset en canonreklame vi har fået på
-
de reklame drenge sælger der bare arvesølvet hver gang

-
oohhh solsen nice device
-
du har lige sparet mig for lørdagens arbejde. Det er PRÆCIS det regnestykke jeg ville have lavet
-
tror dog at din rest royalty er for høj
-
og så skal vi have lagt lisas fratrædelse ind som jeg tror er 35 mill
-
tilgengæld sparer vi et halvårs direktør løn, men det ligger nok dækket i dine administration, jeg fyrer op under mit regneark. Super Solsen
-
ja men solsen har jo lavet det hele næsten. Jeg er vild med solsen
-
aka - jo mere man tænker over den aftale jo stærkere bliver den..... det er faktisk helt vildt stærkt......
-
han sparede mig lige 2-3 timers arbejde
-
(og det bekymrer mig en anelse....... lidt ligesom EDF-aftelen hos GES der indtil videre blot er løbet ud i ingenting)....
-
uden sammenligning i øvrigt
-
ja, coller. også fordi den får sindsyg betydning i 2010, det er jo ligefør at de skal have penge tilbage
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind