Aktiesnakken — Juli 2010
-
det håber jeg kristensen!
-
vi bliver det ihvertfald næste år, meget handler stadig om platformen
-
Tag en hattrick og vind den 3 år i træk:)
-
Har du en dato for version 3?
-
der var ikke noget jeg hellere ville
-
datoer er onde i softwareudvikling. Det må jeg konstatere. Men indenfor nogle uger
-
Hvor begynder I at markedsføre?
-
Spændende!
-
vi har workbench og ny debat klar og så kommer der en række nyhedssider også
-
Når version 3 kommer op, så trykker vi på speederen
-
Yiiir
-
aka - smider du ikke en af dine bøger i tilbuddet også?
-
PI har været en fantastisk omgang, hvis genmab også begynder så bliver 2010 gylden
-
godmorgen iøvrigt til jer alle....foran computeren og på strande.
-
hahaha coller. Jeg tror folk vil have sig frabedt mine tanker om nye veje i den offentlige sektor!
-
Vidste ikke du havde boghandle også, Hegu?
-
Hegu faldt du meget dejligt i søvn hele tiden :-)?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind