Aktiesnakken — Juli 2010
-
det er jo til grin
-
er det i samme boldgade som latterlig?
-
hader folk der ikke vil indrømme de tog fejl. Det gør al dialog partisk og nyttesløs
-
jamen - så har vi jo kun en vej at gå: udstilling og latterliggørelse
-
du udstiller / jeg latterliggør
-
det er en god arbejdsdeling
-
For første gang har Frank skidt og trukket bukserne ned på samme dag.
-
Det gik ikke godt
-
i hvilken rækkefølge jv?
-
jeg mener bare ikke at medtage en cashposition på 20
-
når hele casen har handlet om cash, det er bare bedrag
-
i dette tilfælde betød det ikke noget - for Frank ramte jo tydeligvis ikke det han sigtede på
-
er der ikke nogen der skriver til ham, det er også pinligt for ham selv
-
jeg har noget, vi kan sende til ham...
-
nej men helt ærligt. man gider sku da ikke slås med sådan en taber
-
så kan finde på noget andet. skriver fabrikken til 0
-
og sige de aldrig finder en køber
-
det har du ret i. skal vi tage en principbeslutning og ignorere ham?
-
men han ka sku da ikke snyde med kontantbeholdningen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind