Aktiesnakken — Juli 2010
-
farlig frank har værdien af fabrikken til 10kr i sin nyeste analyse
-
10kr per aktie... så det må være noget med 450mio?
-
eller 70-80mio usd?
-
men tv2 har det også svært - basherne er jo som at skyde fisk i en tønde
-
han missede nok winkels afskedssalut i CC'et tidligere
-
per aktie data: arzerra 25 inkl. alle indikationer....fabrikken 10, likvider 20, og skat 5... vupti 60kr...
-
likvider 20 - burde det ikek være 40 efterhånden?
-
likvider 20?? det svarer til 880 mill
-
det er jo 40!
-
arzerra en værdi på 1 mia... det siger vist det hele
-
CLL refrac er til 10kr.... resten af indikationerne ligger med 10-20% probability
-
og pipeline + zalut må så være 0kr værd
-
fabrikken 440 mill, det tror han jo ikke engang selv på
-
hvad var det nu responsraten var på arzerra i first line nhl?????
-
det regnestykke er jo en flammende købsanbefaling
-
overskriften hedder så også "genmab reddet af gsk"
-
hvis ALT
går galt - så har vi hans tal...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind