Aktiesnakken — Juli 2010
-
husk at have monetos til at tegne også hvis du holder så længe....
-
yes har siddet og regnet på det. Har fået en del t-retter ny
-
GEN - når den her deal nu var Winkels initiativ og baby. Hvad fanden var det så, Lisa blev fyret for?
-
dejligt at se, hvordan GEN følger med markedet i dag...
-
nej ingen turbos.
-
kedelig overskrift til en god målmand http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10256250/Parken:-Overfloedig-maalmand-skifter-til-Elfsborg
-
mange skjulte købsordrer
-
af de store slags
-
så kan han lade være med at komme fra Viborg. Hvad er det for noget!?
-
har I set at SVB er største nettokøber i genmab. Har Gustav fået sine kunder til at shorte genmab LOL
-
Det må være noget i den retning
-
ikke for at ødelægge din våde drøm aka... men svb og enskilda er vist ikke det samme
-
gustav var fra enskilda/seb ikke?
-
Når man selv kommer fra Randers er affiniteten for de der bonderøve ikke så stor
-
synes han er fra svb?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind