Jeg fatter bare ik så mange af de gode brugere bliver på EI
Mennesker er forskellige, og derfor er ønsker og behov også forskellige. Mine behov og ønsker opfyldes bedst her på PI
Det betyder ikke at der er noget galt med dem der foretrækkier EI, eller dem der frekventerer EI - jeg har bare ikke selv det behov
jeg håber i fremtiden, vi får nogle af de flere erfarne investorer med over på PI
jeg tror skam også at de ville føle sig meget glædeligt velkomne
hvis de valgte at komme herover
De informationer du bruger en time på at finde derovre kan du få her på 5-10 min.
Det håber aka også. Jeg håber mere at vi får nogle kvalitative gode skribenter over. Og skriver de kun en gang om ugen er det for mig nok...
... hvis kvaliteten er i top (men det giver ikke sidevisninger, som er det der finansierer sitet)
PI får nok svært ved at konkurrere med EI som et site der tilbyder flest af danmarks top investorer
men tilgengæld, er: et mere personligt imødekommende community et stærkt koncept er konkurrere med
der tror jeg derimod også at EI ikke vil kunne nå PE til sokkeholderne
Men PI er stadigt ungt...
Det er i sidste ende også ligegyldigt at tiulbyde flest investorer hvis man tilbyder de mest købekraftige, og der tror jeg kavailitet...
EI er markedsleder og det tager tid at vinde markedsandele...
aktiemarkedet er også først begyndt at blive ''rigtig'' interessant igen her i 2010, hvor en masse aktier har nået bunden
så at sige, og er på vej op
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind