Aktiesnakken — Juli 2010
-
Jeg takker af for idag. Vi ses imorgen
-
Hegu, møllerne er rejst og nu meldt tilsluttet. Det er noget med Ternas transformer der for en stund gør at de 5 ikke tjener penge.
-
vi kan i samme boldgade nok konstatere at aka sover på ryggen i nat.... og ikke på maven.
-
For dælen da, det er jo umuligt at indhente chat-historikken. Det var vist den forkerte dag at vælge at være væk på..
-
Men godt gået! Så bliver der fest på chatten i morgen.
-
Ja, det er det

-
Man lærer af sine fejl ...Må have anskaffet mig en telefon så jeg har chatten ved hånden hele dagen.. Den kan efterhånden hurtigt tjene sig
-
...med alle de guldkorn herinde fra.
-
7-800 chatindlæg siden nyheden sprang... VILDT
-
hvis du har nordea kunne du i hvert fald have rippet deres aftenhandel til kurs 42... det håber jeg der er mange der fik gjort
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind