Aktiesnakken — Juni 2010
-
det må vi da håbe, sådan at vi ikke skal betale 3 års løn
-
men det tror jeg ikke der er nogen der vil i genmab, der er jo masser af warrants og andet gejl. Lønnnen er heller ikke dårlig
-
gennemsnitslønnen i gen er 750K
-
så hvis de siver må Genmab for min skyld godt være et holdingselskab med Arzerra som aktiv og en solid pengetank
-
de er gået fra 500+ medarbejdere til 220 medarbejdere. Det giver en del på bundlinien
-
der skal jo købes tid fordi alle ved at uptake i arzerra ligger om 4-7 kvartaler
-
så det er jo ekstremt dårligt timet af genmab at komme i uføre efter målstregen!
-
bare rolig jeg er ikke fundamentalist.
-
jeg er ikke i genmab for at understrege en pointe ej heller miste min formue, selvom jeg er godt på vej
-
jeg nægter fundamentalt at tro på at GSK ikke er interesserede i Genmab
-
og jeg tror vi bliver kørt rundt i manegen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind