Aktiesnakken — Juni 2010
-
Men godnat og god weekend

-
Men held og lykke med det, hebi, har selv været i den situation mange gange. Tror aldrig det er nemt at realisere et tab..
-
godmorgen hebi. Det er altid svært med biotek. Og det er highrisk, hvorfor man aldrig skal have mere end 5% af biotek i porten
-
vi har haft 1 dårlighed nyhed med nices midlertidige afvisning af at subsidiere afvisning
-
skriver lige den igen

-
en dårlig nyhed med Nices midleritidige afvisning af at subsidiere arzerra
-
indenfor den næste måned vil jeg pege på 2 triggere. Fase 2 med Dlbcl og salgstal for arzerra 22. juli
-
den første er en meget lille trigger, hvis overhovedet men nok større hvis negativ. Salgstallet kan overraske positivt. Negativt kun hvis
-
trenden ligefrem er negativt. De fleste analytikere ligger på en lineær fremskrivning
-
Jeg er mere langsigtet i gen, men SEB´s nedjustering er ikke så gode nyheder. De kommer nemlig fra køb og gå så direkte ned på salg
-
hvis de har været til mødet i london er det rimeligt ildevarslende, så er der noget de ikke kunne lide på det møde
-
men jeg så rigtigt gerne deres analyse, har nemlig selv svært at regne den hjem på 40
-
så mandag kan det godt gå længere ned, men jeg er ikke så urolig for genmab på disse niveauer. Der er rimeligt meget negativt indregnet
-
og intet positivt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind