Aktiesnakken — Juni 2010
-
kræver meget, meget lidt blod og kan på ca 15 min komme med et resultat. Og så fylder den ingen ting så den er hurtig at slæbe med ud
-
til patienten
-
er det ikke lidt ala http://www.radiometer.com/
-
fill den er også het ny. Den har koste over 100 mio at udvikle og er en dans opfindelse af Atonomis som NS ejer knap 20% af
-
de har krydset klinger med BioPorto før, og det kunne være dem de mener når de snakker om nationale distributører
-
NS?
-
Neurosearch
-
Atonomics skulle der stå
-
ja.... det skal blive interessant at se hvor stor snebolden bliver når den ruller
-
jeg er ikke godt nok inde i specs til at fortage en direkte sammenligning mellem radiometer og Atolyzer. Men kan se ABL90 FLEX er noget stør
-
Har du aktier i BioPorto Troldmand?
-
er fyskisk noget større
-
nej ikke endnu. Jeg tror jeg kan fane dem nede omring 5

-
fange
-
kommer du tit for sent til toget?
-
det er træls at stå i jylland, når man skulle være på sjælland
-
nope

-
lige præcis den indstilling er der rigtig mange der har til BioPorto
-
kommer lige tids nok til jeg ikke behøv
er at løbe efter toget -
tjaa forløbig har det da været meget fornuftigt. I jan. snakkede Stengård og jeg netop om at kursen nok vil sive en del i år frem mod
den
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind