Aktiesnakken — Juni 2010
-
lige præcis, det var Morgan Stanley, se mit sidste indlæg, jeg begynder at samle beviser hver dag for deres kursmanipulationer
-
på netfonds kan du se hvem der køber i åbnings, og lukke auktionerne, dog 15 min forsinket
-
du mener sælgere
-
eller ja... du har ret, ved hvad du mener
-
-
ville kraftedeme været dejligt om CT kunne skrive en fandens god forklaring i et nyhedsbrev, bad hende om også at vende det studie
-
Kristian Bangert turnerer med i øjeblikket
-
Ville bare irriterer mig voldsomt hvis MSI er op opkøb, og de fik held af det til den kurs
-
Fill CT kan ikke tale/skrive kursen op. Det er biop der skal levere en reel nyhed der skal få kursen op. Og den nyhe skal være en aftale
-
kort sagt så skal de vise at deres opfindelse reelt set er penge værd.
-
det er selvfølgelig det der afgørende vil ændre stemningen, men mener bare at der er en del ubesvarede lige pt
-
Og nej det er ikke fordi jeg siger det ikke er tilfældet. Men det er hvad aktionærene har ventet på i mange år. Og nu vil d se noget konkret
-
vi kan altid blive klogere ved at tille selskaberne spørgsmål. Mern for biop er det action time der tæller ok ik andet
-
ja, det er ærgeligt at det strategiskifte tæller med baglæns
-
det kunne forøvrigt være interessant om ngal kunne tilpasses Atolyzer http://www.atonomics.com/pdf/Presentation2010atOakRidge.pdf
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
rolig nu...