Aktiesnakken — Juni 2010
-
jeg tror ikke det er fordi de vil af med dem, tror bare de vil banke kursen nedad, jeg sagde allerede i mandags, at msi ville lukke den i 6,
-
6,15
-
og det gjorde de idag, når den går op igen, kunne man forestille sig der kom ekstra gang i den
-
spørgsmålet er bare hvor langt de vil ha den ned føærst, for det er sikkert dem der bestemmer....
-
ikke enig
-
handelsmønteret ligner at de vil ryste træet
-
og det ser unægteligt ud som om at Nordea og MSI arbejder sammen
-
jo, det er der som nok, man venter bare og ser om man kan få den i 6 istedet, eller 5
-
hvis den rører på sig snart, så tror jeg vi ser hvad Morgan Stanley har i tankerne, ville være fedt med en god nyhed lige nu
-
han har haft de 230.000 aktier længe, gad vide om hn skulle bruge pengene...
-
men du kan jo også se idag, at der er ingen der vil sælge aktien så billigt, så derfor skal MSI gøre noget meget drastisk hvis den skal læn
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind