Aktiesnakken — Juni 2010
-
Arzerra blev bragt på markedet på 7 år
-
Det validerer vores evne til at få produkter på markedet
-
Arzerra er godkendt i CLL refrac og vi vil ekspanderer det aktivt
-
til relapsed patienter og så frontline
-
han har nogle slides han gennemgår nu
-
Sucessen bag Arzerra er at den binder tæt og derfor dræber bedre med mindre
-
a history of extracting value from partnerships
-
GSK,Roche etc.
-
De vil bruge ultimab teknologien til at bringe flere stoffer på markedet
-
Utrecht kigger på 150 stoffer og har kapacitet til at køre 4 om året, eller var det 10?
-
stoffer=target
-
Han kan sin klinik!
-
En række IND potentiale
-
Målsætningen er 1 IND om året. Og det vil skabe et togsæt af produkter
-
Zalutumumab har gode data
-
data bliver mødt med stor entusiasme
-
i de kommende måneder vil der bliver udfærdiget et referat og derefter diskussioneer med FDA
-
sammen med en partner kan der komme nye produkter i nicherne
-
We need to maximize the value of arzerra
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind