Aktiesnakken — Juni 2010
-
jeg tror ikke de tager den før de har ladet hele Q3 kører ud, således at de kan have solgt fabrikken, arzerra kan overraske
-
eller de kan lave partner på zalut. Sådan ville jeg gøre det
-
det kunne være mange af de store. Sågar GSK

-
jeg tror ikke de vil file alene, og en lidt større partner kunne måske bekoste nye forsøg. Det bør være muligt
-
hej aktien, nej det er temmeligt uforklarligt
-
aktien - er der ikke noget fortegningsemission der er gået igang?
-
verdamnt, den collerstein
-
er wisst alles
-
nu har visse måske glemt at mange lægemidler finder partnere laaaang tid før fase 3 og sågår fase 2
-
og resultaterne burde ikke afskrække nogen sådan fundamentalt, tværtimod. Det er en gylden mulighed i mine øjne
-
aktien - se prospektet. første handelsdag ex t-retter er idag d.21.juni
-
husk på at Lundbeck bettede 500 mill upfront INDEN et fase 3 forsøg som fejlede kun 3 uger efter. Så mange penge er der i skidtet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind