Aktiesnakken — Juni 2010
-
det kommer op i morgen
-
dert var der linket førte hen, så mon ikke det står klar imorgen. Ses Vi?
-
kommer der ikke et tidspunkt hvor de er nødt til at fortælle om LD, pga. 1,2 eller 3 års løn, eller afskediget i vanære, uden løn
-
58,9
-
lønnen bliver jo max 3 minus
1 år -
955K omsat
-
jow.. men bliver de ikke tvunget ud i en forklaring på et tidspunkt, når hendes anciennitet skal afvikles
-
ligger linket på forsiden - jeg kan ikke rigtigt finde det
-
-
linket er der ikke endnu
-
er cc'et kl am
0830 uk time i morgen? -
arrrrh - så faldt tiøren her. Link kommer på hjemmesiden
-
yes 9.30 Dansk
-
så skal skoene morgenkridtets og vi skal sidde klar med kaffen
-
og måske en lille meister on the side
-
mon ikke der kan komme en nyhed eller to inden til at tage brådden af analytikernes: "hvorfor fanden skal vi høre på jer?"
-
Det bliver simpelthen første dag i resten af vores genmab liv. Håber FANEME han har haft organisationen til at lave nye slides
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind