Aktiesnakken — Juni 2010
-
selv hvis den slutter heromkring så er det bare for mistænkeligt det hele med den meget meget store omsætning
-
nej det tror jeg ikke
-
men hvis jan og david er kloge. Så starter de med at lægge nye info på bordet i morgen
-
hvad er det der sker for genmab imorgen?
-
analytiker møde london. The first day of the rest of our Genmab lives
-
det er nok mere måden de gør det på.
-
men de skal uden at overtræde børsreglerne ligesom sige, nu kører vi fuld skrue på det og det. Eatwell skal bare være klar i spyttet
-
og sige no chance in hell at vi får emission, this is how we are gonna do it. GSK er så vilde med Arzerra som aldrig før. Vi leverer varen
-
-
9.30 går det løs
-
oops vi får dem live !! The Goldman Sachs and Piper Jaffray presentations will be available via live and archived webcast at www.genmab.com.
-
tror du der kommer en afklaring med LD?
-
Get ready guys1
-
helt sikkert ikke!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
er også udtryk for et håb selvfølgelig