Aktiesnakken — Juni 2010
-
der er lagt max i kakkelovnen til genmab i morgen. Det er make or break Dr. Van de vinkel
-
Det har jeg heller ikke, min GEN kurs er klart forkert. Det er for dååårligt PI!
-
hej TDAE, skriv til [email protected] så tager vi os af det.
-
varnæs, enig, det er for dårligt. men volume tallene fejler ikke noget!
-
men kan det passe, at det ene er rigtigt og det andet ikke er?
-
hvornår er det i øvrigt i morgen? Er der noget CC på winkel præsentationen?
-
det er ikke bare Lisas tid på Piper Jaffreys konference kl 0830 i morgen, som han har overtaget?
-
nej det er kun analytikere, men vi kan vel så vente en strøm af revideringer (not!) i løbet af ugen
-
jo det er den
-
that doesnt float your boat?
-
ikke specielt - jeg ville hellere at de henvendte sig til ejerne og forklarede hvad fanden der foregår
-
haha - man kan lige forestille sig nordkoreas træner tone frem på tv og forklare om de "små maginaaaale"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind