Aktiesnakken — Juni 2010
-
der er snart nogen der får travlt, der er så meget der kulminerer i Q3 -
bare vent, CS invest får solgt og købt flere gange inden vi hører noget
-
måske du skulle prøve at få en hobby
-
Jeg har bestilt ny bil, til levering efter NGAL lanceringen http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://www.bmw.dk/dk/da/newvehicles/mseries/m6convertible/2006/allfacts/_shared/img/design_exterieur.jpg&imgrefurl=http://www.bmw.dk/dk/da/newvehicles/mseries/m
-
bmw m6, den er altså lidt fræk
-
nj for sadan da
-
ja, lidt.. vi skal til undersøgelse d. 29 juni, til det de kalder en 1 døgns indlæggelse, hvor de først scanner igen
-
derefter hvis ikke det er blevet bedre, sprøjter de noget radioktivt kontrastvæske ind i hånden, mens de scanner ham, for at se hvordan det
-
passerer nyrerne, for at se om det er godartet, eller elvfølgelig, ondartet
-
men... idet de kan vente 20 dage fra forrige undersøgelse, så har vi konkluderet at det ikke kan være så alvorligt, som vi først troede
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind