Aktiesnakken — Juni 2010
-
godt vores genmab er kontracyklisk, kontraintuitiv og kontraprofitabel
-
blandt venner - kontrapunkt
-
egentligt utroligt at de kan holde låg på informationerne om lisa
-
det kan de jo heller ikke rigtigt. læste du artiklen i EB?
-
ja
-
vi skal nok få det at vide - sådan noget holder man ikke hemmeligt i evig tid
-
og derfor også underligt, at de ikke bare siger det og kommer videre
-
ja meget
-
mornings
-
economist har en interssant artikel om US-China handelsbalance http://www.economist.com/node/16379927?story_id=16379927&source=hptextfeature
-
det lader til at US er ved at varme op til action imod Kina. De vil ikke længere finde sig i ikke at kunne sælge deres varer i kina
-
med en revaluering af yuan vil Kina blive interessant for f.eks. Danmark som eksportmarked
-
Bestseller er jo helt fantastiske i Kina - de er vist markedsleder derude
-
Men deres kina-organisation har faktisk
intet med organisationen i Europa at gør -
spændende. Vi kan jo heller ikke overlade alt til kineserne
-
e - det er simpelthen forskellige firmaer, med det samme navn
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind