Aktiesnakken — Juni 2010
-
og hvor er ham med de 10K fra igår?
-
I maconomy er der ikke meget at komme efter hvert fald...
-
der fik jeg også.....
-
I maco?
-
yes. men kom desværre fortidligt ud i 18,9 men det var 8% på et par dag
-
det er det samme der, men usikkerheden betydeligt mindre i eitzen fordi alt er meldt ud
-
Det er heller ikke så dårligt...
-
mange bææke små for at dæmme op for den enorme syndflod fra genmab
-
Men der er alligevel en som har våget sig ned med 1.000 stk i 29,40 i dag..
-
Hehe....
-
det er ikke mig. Jeg har ikke mine ude. Man skal stille sig selv det spørgsmål hvor kan jeg forrente mine penge med 5% på en måned?
-
Ja, og der er vel blevet lagt op til et salg siden noteringen..
-
i eitzen
-
Ja, og jeg er 100% kontant, så derfor er det nærliggende for mig at arbitrage lidt på den "sikre"
-
der er vel reelt kun en dollarrisiko man skal forholde sig til, selvom due dilligence jo altid kan vise noget sindssygt
-
Ja men som sagt, $ ser jeg ikke den store risiko i pt, men situationen i ?-landene
-
euro-landene..
-
Chatten kan vist ikke tage "euro"-tegn.
-
nej den kan ikke lide euros
Ja der er mere op i dollaren end ned, så vi kan måske ligge over 31 i takeover kurs -
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind