Aktiesnakken — Juni 2010
-
HR det PA snakker om er sket på et langt tidliger tindspunbkt hvorfor han jo burde mene kursen skulle være 100+
-
men jeg kan ikke lade være med at respektere ham for at han nok en gang går imod strømmen og hæver zalut til 80%
-
så det er ikke her og nu. Det er den gang de kom med egfr data
-
respekten kommer af han har gjort det 2 gange før og fået ret
-
det er også - undskyld sprogeet - bindegalæt at sætte sandsynligheden til 80% når man misser primære endpoint.
-
Jeg tror ikke man kan finde en enste biotech analytiker i hele verden der sætte sandysnyligheden så højt i sådan et tilfælde
-
tværtimod - det er super modigt - netop fordi det er en refrac setting
-
Dermed ikke sagt den ikke kan ende med at blive godkendt. Men at indprise så meget allerede nu betyder jo også at uside i hans scenario
-
er relativt lille ved en godkendelse
-
det har intet med modigt at gøre. Det er direkte dumt
-
Du er meget følelsesladet med ham. Jeg synes han er dygtig
-
og han har haft ret 2 gange med genmab, hver sin vej
-
og data på egfr er måske i virkeligheden best in class
-
men alle de andre analytikere render i halen på hinanden
-
det er der vel næppe noget at sige til med tanke på hvad han har kaldt
mig i årenes forløb under div alias -
nej men det skygger måske lidt for dialogen
-
jeg vil gerne gentage hvad jeg har sagt mange gange før. Jeg har stor respekt for de mange timer han putter i stit arbejde. For det er et
-
pisse sværft område for lægfolk som han, jeg du og stort set alle andre herinde
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind