Aktiesnakken — Juni 2010
-
Tak aka. 4 uger har de til at give tilbud på de resterende så

-
non governmental organisation?
-
Men godt set
-
ja og i 28 er det 10%. Jeg ved bare ikke med dollaren om den pludselig kan vende
-
tak ikke mig.....tak....den unævnelige autist
-
Det er jo lige som at høre om arbitrage-dregene i "snowball"
-
men hvis der er flere weakhands derude i Eitzen Bulky, så er AKakko på spil. Jeg rydder alt under 29
-
Pt er $ vel i opadgående trend pga problemerne i ?-zonen..
-
jo det vil jeg også mene. Så hvis man er heldig går den helt op i 32

-
men man skal jo flage risikoen også. Men jeg tror ikke på man bliver ramt af dollaren
-
Det tvivler jeg også pt. tværtimod
-
PAAL ejer 10% egne aktier....
-
Ellers har du jo altid en lile sikkerhedsmargin i form af gevinsten. Så der er nok ikke stor sanddsynlighed for at komme ud med tab..
-
det er også derfor vi kalder det arbitrage

-
og dem jeg fiskede i 27,7 dem tjener jeg jo 6-10% på 4 uger. Helt vildt godt
-
Det er kanon set... Der var du på pletten på det rigtige tidspunkt.. Mske der kommer flere muligheder..
-
Ja præcis fordi der er måske en der skal sælge og så lægge banken dem jo bare ud over dagen...
-
Stinker, det er noget skidt noget for Nokia
-
Men ved at købe på udbudssiden til nu til 29,60, er der vel også ca. 4% at hente - a
lt andet lige..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind