Godmorgen alle Hvad skulle man dog bruge livet til hvis der ikke var aktietal man kunne se på køre op og ned hele tiden
GSK må synes at Lisa stod i vejen for et eller andet og det noget kan ikke være en kapitaludvidelse
hej jensh. Ja det er skønt
Hvorfor ikke? På den måde kan de få en endnu højere ejerandel billigere
jo men det kan man jo ikke få modpartens firmas formand med på
Som jeg læser det så er GSK muligvis trætte af Lisa og at Genmab ikke har kapital til at køre de nødvendige studier !
Så kritikken af Lisa går vel på, at hun har formøblet kapital og ikke skaffet ny.
God morgen, sådan forstår jeg også situationen.
Skulle der kommet nyt er mine tanker nu mere rettet imod, at GSK overtager en større del af Arzerra
Vi har flere gange diskuteret om det virkelig kan passe at Genmab har vetoret i udviklingen. Det har de måske nok i teorien.
Men selvfølgelig ikke i praksis.
både omkostninger men selvfølgelig også fremtidige indkomster - pengene skal så bruges til at sætte yderligere skub i den kliniske udvikling
Muligvis ikke vetoret men stor medbestemmelse, for ellers ville Lisa jo ikke være noget problem. Hun omtaler jo ikke GSK dårligt ved CC´s
Ja. Jeg mener også blot at hun i praksis ikke vil kunne slippe af sted med at sænke tempoet selvom hun i teorien måtte have muligheden.
Insisterer hun på sin ret, så må hun gå.
Jeg er ikke i tvivl om, at GSK nok synes det er en for snæver aftale de har med Genmab og at der er problemer med deres handlefrihed
Så teorien om at de er trætte af hende kan være rigtig
Genmabs manglende likviditet er også et problem i den sammenhæng
Efter rygterne at dømme så er Genmab og GSK også uenige om hvornår milestones skal falde
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind