Aktiesnakken — Juni 2010
-
man venter med at indlede forhandlinger til genmab er møre. Det er vi jo nu
-
nu kan man får biksen måske for 5-8 mia DKK
-
tak Hebi
-
Jeg har havde klart regnet med at genmab ville have kostet 30 mia DKK at købe op
-
men forhandler jo gerne op til et bud
-
lad os sige de får genmab for 150. Så koster det 6 mia, hvilket er mindre end deres samlede milestones pakke
-
og så får de en fabrik og cash med oveni
-
og hele den pukkelryggede pipeline. Jeg kan godt se matematikken i den ligning
-
Jeg mener klart at alene arzerra er 70 værd i cll. Og GSK må jo vide at det er relativt godt bet at de kommer i andre indikationer
-
nej du kan sagtens have ret. Jeg siger nu heller ikke at der kommer bud indenfor en uge. Jeg siger bare at genmab er sygeligt undervurderet
-
og der er intet i CLL refrac salget der tyder på en skuffelse, sådan er udviklingen i optag bare
-
de forsøg der kører koster tilsammen en milliard, hvorfor skulle man poste så mange penge i det hvis man ikke troede på det
-
Glem nu ikke at kun 17 stoffer godkendes af fda om året og arzerra var 1 af dem
-
I en industri der omsætter i US alene for langt over 1000 mia
-
konkurrenten omsætter for små 40 mia DKK om året. Hvis du havde et produkt der var ligeså godt eller måske bedre hvad ville du så gøre?
-
jeg tror ikke på at de filer på de data zalut viste, men kan selvfølgelig bliver klogere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind