Aktiesnakken — Juni 2010
-
formiddagspling
-
plingeling
-
så er produktet ved at komme på markedet - det bliver spændende at følge
-
jeg fik en meningsfuld oplevelse med genmab i går. Ellers har jeg bare slået mig selv i hovedet over at have tabt så mange penge
-
det gav bare lidt mening i går.
-
ja, der er ikke meget mening i det der foregår. Men man må sige, at der erfterhånden er mulighed for noget upside
-
ja mon ikke? Jeg tænker også at vi nu har europa der kan give upside til q2?
-
mon GSK ikke har en meget bedre gennemslagskraft i europa?
-
har du hørt noget om godkendelse i andre europæiske lande?
-
så vidt jeg har forstået skal myndihederne i hvert enkelt land sige god for produktet
-
tyskland var først
-
allerede i maj, men de orienterer ikke markedet land for land
-
tyskland, frankrig, england
-
danmark er jo bare lommepenge
-
så vi kan kan godt regne med at vi er ved at være oppe i fart på alle markeder?
-
ja men salget får nok først gennemslag i q3
-
men tyskland må tælle med for halv kraft her i q2 og de er jo trods alt en sjat. 80 millioner er 1/3 US
-
men er det ikke en fair assesment at GSK står langt stærkere i europa, omvendt så bruger man nok flere penge i us
-
ptjoh - men i europa er det offentlig refusion, så det kan være at pengene sidder lidt løsere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind