hvorfor dette vanvittige spread?
Det giver ingen mening. Man fristes til at tro de har opsnappet et eller andet efter at de idag har solgt 170K stk til 274,98.
Et bud der mere end 1% højere end lukkekursen er i sig selv påfaldende.
Ak og ve, jeg smed mine i 275 fordi jeg ikke følte mig sikker på at US ville komme grøn i mål.
Godaften - I lykkelige få der stadig stadig satser jeres jordiske gods i håbet om evig rigdom - eller idet mindste muligheden for at
honorere hovedparten af de brune rudekuverter.
måske skulle man have haft sig lidt genmab?
Og Stinker, husk lige at slå på ølglasset
Aka: prøv nu noget af det sikre. Biop f.eks.
hahaha
jeg har nu en masse sikkert, jeg taler bare ikke så meget om det som jeg gør om genmab
Nohope, Katten er ude og barnepigen kan idag ræbe så højt han lyster!
Hvis ikke der tikker en rigtig god nyhed ind om Vestas i morgen tidlig, så er aftenens bookmaker hos Danske igang med at lave sit livs fejl.
jeg vil sige at Vestas har haft probs med at holde røven over vandskorpen idag på trods af grønt us igår
Præcis, det var tilsyneladende svært at konsumere de ca 300.000 stk ENS nettosolgte.
Tillykke Stinker - har du investeret i abonnementskort til mor/barn babysvømning dagligt mellem 19 og 21 ?
Hvis man synes at USD efterhånden er lidt høj, men gerne vil købe BP handles den så også i Pund eller noget andet
Iøvrigt tror jeg ikke der sidder en og regulerer kurserne i netbankerne, det må være automatiseret i en eller grad
efter udbud efterspørgsel.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind