Aktiesnakken — Juni 2010
-
mange af de nye og større distributører er først startet i januar 2010, og bedste Q1 nogensinde, Q2 bliver endnu bedre,
-
BioPorto skal måske bruge 3 millioner i 2 måneder, det bliver aldrig til en emission
-
det er selvfølgeligt rigtigt, men selv med de mest pessimistiske briller så har genmab cash til h2 2011
-
mens bioporto har til november 2010
-
men det koster jo
-
no... med det burn de viste i Q1, har de til year end
-
hvis Q2 er bedre, er vi i 2011
-
men jeg er for så vidt enig i at en emission ved genmab vil rykke relativt meget
-
fordi man skal ud og hente 500-750 mill mindst
-
det er vel også dette der trykker kursen helt vildt
-
time is money! beware
-
obligationsejere flænser altid aktionærerne
-
Det er ihvertfald sørgeligt at den handles så lavt..
-
Nordeabank Norge, har meget svært ved at skjule at de gerne vil købe mange BioP aktier...
-
gjern, de fleste nedskrivninger var på parker i projektstadiet...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind